دیگه دبخت شدیم...وای
مهاجر غربت.(اجتماعی.فرهنگی.علمی
این وبلاگ سعی بر این دارد که تمامی اطلاعات اجتماعی.فرهنگی. وعلمی روز را ارائه دهد

دیگه دبخت شدیم...وای

 

موقع امتحاناته گفتم یه چیز ی بزارم تا با هاتون احساس همدردی کنم

این اداموس خیر ندیده هی گفت دنیا نابود میشه اخرم نابود نشد ما از دست امتحانا راحت شیم..

من نمیدونم این درس خوندن چی داره که هر وقت میرم سراغش خاطرات بچگیم با کیفیت HD میاد جلو چشم و از همه مهم تر من و دوستم تو  کتاب خونه میخابیم ای بابا کی حالا گفته اسمش نعمته....ای بابا

دقت کردین هر استادی که با لبخند میاد سر کلاس آخر ترم گریه همه رو در میاره؟!ای بابا حالا کی گفته منظورم استاد ریاضی مونه خداییش تا حالا به این موضوع توجه کردین؟

دقت کردین تو امتحانا سوالایی میدن که آدم تو عمرش ندیده و در عوض مام یه جوابایی بشون میدیم که تو عمرشون ندیدن!(این به اون در)

مراحل درس خوندن من و رفیقم ای بابا حالا کی گفته اسمش نعمته

1.      ولو شدن روی جزوه و کتاب

2.      ور رفتن با گل های قالی

3.      جمع کردن اشغاالای ریز و درشت اطرافمون

4.      تمیز کردن گوشی موبایل

5.      گرفتن چن تا عکس از خودمون از جهتای مختلف و با ژستای مختلف

6.      اس ام اس زدن به دوستا که ببینیم اونا چقد درس خوندن بعد ابراز همدردی با اونا

7.      بعد به این نتیجه میرسیم که الان تمرکز نداریم بهتره بخوابیم فردا صبح زود پاشیم و درست درس بخونیم

·         فردا صبح زود:الان خوابم میاد بهتره بخوابم قبل کلاس وقت هست اون موقع می خونم

·         قبل امتحان:وای چقد زیاده!الان دیگه نمیرسم بخونم بهتره تقلب کنم

·         5دقیقه به امتحان میریم اویزون بچه خرخونا میشیم که از امدادا غیبیشون مارو بی نصیب نزارن

·         موقع امتحان:میبینیم اونا از ما بدترن و قیافشون اینجوریه

اینجاست که میبینیم بد بخت شدیم!

 

+ خداییش شمام اینجوری درس میخونید؟

 اصلا یه سوال دیگه بعد مدرک گرفتن موندم من و ای بابا.. نعمت، بریم سر فلکه یا بنایی،خدا خودت میدونی ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 15 دی 1391برچسب:,
ارسال توسط ذبیح الله جعفری

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: